39. nap - Kovács Béla

2014.05.15. 15:25

Délelőttre tervezett sajtótájékoztatóm előtt így fogadtak: “tudod ki az a Kovács Béla?”
Bénám mosolyogva vártam a folytatást, azt hittem valami hülye vicc lesz. Mikor láttam, hogy nem az, kicsit aggódni kezdtem. Ki a fene az a Kovács Béla?
Majd rövid előadást hallottam erről a Jobbikos-ról, akiről szerintem alig hallott valaki valamit korábban (de ha mégis, ilyen névvel nem jegyezte meg senki). Most már fogja. Már így előkerült az a nyilatkozat is, amivel örömmel üdvözölte az oroszok Krími bevonulását. Nafene, ez is úgy robbant be a mai napon magyar köztudatba, mint Welsz Tamás. Előtte azt sem tudtuk, hogy a világon van, délutánra meg ciki nem ismerni a nevét.
Szóval orosz kém - úgy mondják. Én azt hittem régebben, hogy ilyenek csak a James Bond filmekben vannak, de ezek szerint itt élnek közöttünk. Azóta gyanakvóan nézegetek körbe, mert soha nem lehet tudni.
Pl. ez a miniszterelnök ezzel a paksi üzlettel gyanús. Nagyon gyanús... Csak nekem?

Utána folytattam még egy sajtónyilatkozattal, már megint a földről, majd mindjárt felteszem azt is, hogy látszódjon mivel dolgozgatok.

SallaiRB

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sallairbenedek.blog.hu/api/trackback/id/tr266237021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása