3. nap

2014.04.09. 13:40

A nap fő politikai eseménye: megnéztem András riportját Kálmán Olgával.
Hú bakker, de ciki! Alig bírtam nézni. Na jó... - mégis. Erről a Kálmán Olgáról már hallottam 4 éve, amikor a Négyfarkú Kutya Párt neves vezetőjét, tisztelt politikuskollégát nyilatkoztatta, meg is néztem azt a riportot, és most mikor készültem politikusi feladatokra, már tudtam, hogy valami sztárriporter, a baloldali média szent tehene, aki briliáns, zseniális és természetesen szuperintelligens.
Nos, adtam pár helyi műsorszolgáltatónak riportot az elmúlt pár hétben különböző kisvárosokban szinte falusi tévé szintig, de a legrosszabb riporter is fényévekkel jobb volt, mint ez értetlen, magyar mondatot nem értő, érzelmileg frusztrált hisztikirálynő. Gondolom a híre alapján, azért vannak jobb napjai.
Egy napja tettem fogadalmat, hogy a médiát és sajtót csak dicsérni fogom, de ezt nem lehet szó nélkül hagyni! Valamelyik honlapon láttam, hogy az általános vélemény ez volt a beszélgetésről:
Schiffer András : Kálmán Olga - 100 : 0.

Asszem ez jogos, a baloldali kollégák meg elmehetnek a fenébe szerintem az ügyben közölt felháborodásukkal. András hősiességét csodálom, mert én nem bírtam volna ki, hogy vissza ne kérdezzek: “Kedves! Magácska melyik földrészen él? Tényleg ez a haza fő gondja, hogy valami batár szobrot tesznek, vagy nem tesznek és ekkor teszik, vagy akkor?”

Miért nem jönnek ide tüntetni Kevibe ezek a balos tehetségpolitikusok Olgácskával együtt?
Miért nem tüntetnek azért, mert a piás Petrás, zártkerti ingatlanjaim egyik hajléktalanja nem kap belépőt szociotthonba, mert nincs hely, és mert így is lejár a szoci működési engedélye, és nincs forrás érdemben bővíteni, pedig akkora igény van, hogy lassan minden iskoláját át akarja alakítani az önkormányzat idősotthonnak - de forrás nincs hozzá.
Miért nem tüntetnek azért, mert van szomszédos falu, ahol kora hajnalban 6 éves kisgyerekek állnak a buszmegállóban hóban-esőben, mert az ő jó balos kormányuk idején bezárták az iskolát, és azóta 20 km-rel arébb kell járni.
Vagy mert az értelmes munkavégzés helyett ácsorognak az utcán a közmunkások annyi pénzért, ami éhenhalást megakadályozza, de élni nem lehet belőle, és viselik, hogy mindenki semmittévőknek tartja őket, pedig egy elcseszett politikai rendszer szüleményei.
Vagy azért is jöhetnének, mert emberek kerülnek az utcára azért mert a behívott multik rabszolgamunkával foglalkoztatnak “humánerőforrás-menedzser” alvállalkozókon keresztül, akik közterheket nem fizetnek és akinek ez nem tetszik, vagy azt szeretné, hogy jogszerűen be legyenek jelentve, azokat elzavarják.
Jöhetnének ide az egyik varróüzemhez, ahol a minimálbérét úgy lehet elérni, ha hétvégén is benn tartják a varrónőket, és nem egyszer éjszakára is benn maradnak, mert ez a “norma”.
Lehetne tüntetni azért, mert háziorvosi praxist nem tudja az önkormányzat feltölteni, mert a megyében egy gyermek fül-orr gégész van, és mert a fogorvosból is hiány van.
Szóval - lehetne ide jönni tüntetni, ha olyan nagyon ráérnek, vagy ezek az ügyek nem érik el az ingerküszöbüket? Ezek nem fontosak csak a szobor?
Fideszt miért nem szidom? Arra se méltó. Kicsinyes, kisstílű valami, ha valamit megígér valakinek, és utána magasról tesz rá, az olyannal mit lehet kezdeni?

A nap másik híre ez a ominózus Lázár féle levél volt, hogy a norvégok pénzelik az LMP-t.
Hát, jó lenne - de semmi alapja. Igény volna rá, mert sajnos nincs se Mészáros Lőrincünk, se Simon Gáborunk, se Közgépünk, se Strabagunk - meg egy kis szutyok saját Civil Összefogás Fórumra sem futja, aki pár száz milliót a kampányunkra tudna fordítani. Az ilyenekben oly’ merev tud lenni ez az András, olyan rugalmatlan, hogy csuda.
Így aztán, tudjuk, hogy van a zöld mozgalom, mert sokan dolgoztunk az életünk egy részében esetleg abban, tudjuk, hogy van az Ökotárs Alapítvány, aki csak tiszteletet érdemel, amiért megpróbál külhoni forrásokat hozni az zöld mozgalomnak, aminek a magyar kormány elengedte a kezét, de hogy közünk lenne egymáshoz?

A nap gyorsan telt.
Még mindig nagyon sokan gratulálnak itt helyben és nagyon örülnek az emberek, hogy bejutottam/bejutottunk. Imádom a kevieket, nagyon aranyosak, tündériek. Mind állítja, hogy rám és az LMP-re szavazott, szerintem egy része azt sem tudja, hogy másik körzetben indultam. Minden esetre a helyi jelöltünk nem szerepelt volna 2% alatt, ha tényleg mind ránk szavazott volna, aki most mondja, és András meg már bécsi kancellár lenne... De azért aranyosak, tündériek és nagyon kedvesek.

A napraforgó, tengeri földbe került, jött is rá eső - csak így folytatódjon. Estefelé Ecseg felé kanyarodtam megint, most már vittem egy normális teleobjektívet is - a réti fülesbaglyok ott vannak tartósan. Készült kép megint - csatolom...

SallaiRB

Címkék: LMP Napló SRB Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sallairbenedek.blog.hu/api/trackback/id/tr1006236320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása